Łączna liczba wyświetleń

Wernisaże Wrocław (nie tylko)

ZGŁOŚ IMPREZĘ NA blogonim@gmail.com WIDOK SZCZEGÓŁÓWY - KLIKNIJ PLAN DNIA

sobota, 8 listopada 2014

PHOTOKINA 2014 - EXHIBITORS

33-cia edycja Photokiny potwierdziła jej wiodąca pozycję wśród branżowych targów fotograficznych w świecie.

Za podsumowaniem targów [Photokina 2014 press release final report] :

"33-cia Photokina, zakończona w niedzielę (21 września 2014), okazała się wielkim sukcesem. Wielu z  185.000 zwiedzających z ponad 160 krajów doświadczyło targi, które przedstawione jest rzadko spotykany obraz młodości i świeżości. Kamery akcji i livestylowy sprzęt, galanteria fotograficzna (wearables), drony (multicopters) i profesjonalny sprzęt filmowy uzupełniony zróżnicowanym wachlarzem ofert przemysłu fotograficznego i obrazowania udowodniają, że fotografia i filmowanie jest bardzo, bardzo trendy. Międzynarodowa publiczność miała wspaniałą możliwość wypróbowania nowego sprzętu i akcesoriów, wymiany wiadomości i poglądów z innymi entuzjastów fotografii. Wystawcy również byli bardzo zadowoleni z organizacji targów i wysokiej oceny z ze strony międzynarodowej publiczności. Najwyższą ocenę przyznało 47,7 procent odwiedzających, 44,3 procent z nich z zagranicy. Zanotowaliśmy szczególnie silny wzrost liczby turystów z USA, Azji i Azji Południowo-Wschodniej oraz z regionu Oceanii. Gerald Böse, prezes i dyrektor generalny Koelnmesse GmbH był bardzo zadowolony: "Kolonia jest "właśnie tym miejscem" dla branży fotograficznej i obrazowania. Miejsce w którym tworzy się wizje przyszłości branży."

The 33rd photokina, which ended on Sunday (21 September 2014), was a great success. Some 185,000 visitors from more than 160 countries experienced a trade fair that presented a rarely seen image of youthfulness and freshness. Action cams and livestyle cams, wearables, multicopters and professional film equipment supplemented the diverse array of the photographic and imaging industry offering and proved that photography and filming is very much on trend. The international (trade) public took full advantage of the opportunity to try out new offerings and exchange news and views with other photo enthusiasts. Exhibitors as well were highly gratified with the way the trade fair went and marked the highly international trade visitor component out for particular praise. They accounted for 47.7 per cent of visitors, 44.3 per cent of them from abroad. There was particularly strong growth in visitor numbers from the USA, Asia and South East Asia and from the Oceania region. Gerald Böse, President and Chief Executive Officer of Koelnmesse GmbH was suitably satisfied: “Cologne is 'the place to be' for the photographic and imaging industry. This is where the industry charts the future course of the business.”

Ta część reportażu prezentuje wystawców. Wielcy branży mieli stoiska wielkie, zaaranżowane tak, aby rzucić na kolana odwiedzających. I powalić na kolana konkurencję. Na różne sposoby, wielkością stoiska (w przypadku liderów branży lepiej mówić o całych halach), ekscytująca aranżacją, towarzyszącym atrakcjom (modelki, występy). Jak zawsze balkoniki z teleobiektywami są oblegane - ja często można wypróbować topowe obiektywy powyżej 200-300mm...
Leitz jak zawsze wyrafinowany i oszczędny "w słowach", choć użytkownicy "lajek" oszczędni być nie mogą. Canon użył czerwieni jako motywu przewodniego (peruki hostess, ogólna aranżacja) i wielkich zdjęć na ścianach hal. Nikon zamontował aparaty na ramionach robotów. Panasonic promował technologię 4K i ćwiczenia z hula hop. Wystawcy organizowali także konferencji i pokazy. Zresztą popatrzcie sami.
I jeszcze na marginesie - vinteagowa moda ze sprzętu (Nikon df, Olimpus OMD, Fujifilm, Pentax MX-1..) przeszłą na akcesoria - torby i paski ze szlachetnej skóry, gadgety atelierowe w starym stylu.




























































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz