Łączna liczba wyświetleń

Wernisaże Wrocław (nie tylko)

ZGŁOŚ IMPREZĘ NA blogonim@gmail.com WIDOK SZCZEGÓŁÓWY - KLIKNIJ PLAN DNIA

niedziela, 6 grudnia 2015

"Symetria w przyrodzie" - Ryszard Rabsztyn


"Symetria w przyrodzie"
wernisaż Ryszarda Rabsztyna

Klub Pod Kolumnami, pl. św. Macieja 21, Wrocław 

Zacytujmy autora:
"Moja twórczość przechodziła różne etapy; od grafiki, przez rysunek kończąc na malarstwie. Fascynacja malarstwem trwa stosunkowo niedługo, bowiem od roku 2010 kiedy to powstał malarski aneks do mojego dyplomu z rysunku. Po ukończeniu Akademii skupiłem się tylko i wyłącznie na malarstwie. Zafascynowałem się ekspresjonizmem i sztuką prehistoryczną. Oba te pojęcia w większym lub mniejszym stopniu przewijają się przez moje malarstwo, zarówno poprzez formę jak i treść. Ostatnio zaangażowałem się we współtworzenie galerii promującej nowoczesne malarstwo o tematyce chrześcijańskiej. Równocześnie cały czas poszukuję właściwego mi języka malarskiego, który połączyłby wszystkie fascynacje, tematykę, formę."






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz